Hårfärgning & PS Sol och hälsa

Var ute i Vingåker en sväng och hälsade på min "ingifta" moster sen hoppade jag av i stan och umgicks med mina homies. Nellie var på jakt efter en ny TV så vi följde med henne till Expert för råd/stöd. Eller något?
Blev dock ingen TV för lilla Nellie så istället drog vi och köpte hårfärg och sen så agerade vi frisörer hemma hos Nellie och gjorde slingor på Teimur, Adde och samt färgade Jockes hår och kollade på någon sjuk film som hette human scentipece? nått sånt..

Sen drog vi till PS sol och hälsa och solade solarium och sen när vi skulle dra därifrån upptäckte vi att vi var inlåsta. Detta händer bara enbart oss. Efter 30 min så kom bevakningstjänsten och låste upp åt oss. Slutet gott, allting gott..

På Expert


Jag & Nellie gjorde blonda slingor på Teimur och faktiskt (tro det eller ej) så blev det snyggt.
Vi kanske borde bli frisörer?


eller kanske inte.. HAHA
Men vadå? Det kanske blir inne med 90-tals frisyrer a la Nick Carter från Backstreet boys. Vem vet?


Inlåsta :(