Kvällsbloggning

Hej!
Efter att bott som inneboende i 1,6 år hos min kära farmor och farfar här i Stockholm. Kan jag meddela att nu är det fan på tiden att jag börjar spara ihop pengar till en handpenning till en lägenhet så jag kan ha mitt egna krypin så jag har faktiskt öppnat en konto (kan ju inte påstå att summan är stor där) för att just börja spara till den där skyhöga handpenningen som man måste ha vid ett lägenhetsköp. Men men huvudsaken är att man börjar någonstanns iallafall. Så nu kommer det väl bara ta yterliggare 4 år så kanske jag har min egna lägenhet om jag inte:
A) Vinner på lotto
B) Rånar en bank
C) Gifter mig rik
 
 
På tal om hem och sånt så har jag börjat spana lite grann efter makeup bord som jag gärna skulle vilja ha.
Jag skulle vilja ha ett bord med speglar med belysning till så man ser hur jämt man lägger makeupen.
Fast å andra sidan kanske inte det är så smart och köpa nya möbler så länge jag är inneboende.... ...eller?