31 mars

Gokväll!
Jobbat långpass och går nu på min sjukskrivning på drygt 1 vecka. Imorgon ska jag gå upp tidigt för att äta frukost innan klockan slår 8.00 för sen efter måste jag fasta hela dagen eftersom jag har operation på kvällen. Ska jag vara helt ärlig så är jag mer nervös nu än förra gången eftersom sist visste jag inte riktigt vad som väntade mig men det vet jag den här gången och det är mer det jobbiga efteråt som man går runt och tänker på som att jag inte kommer kunna dricka normalt utan varje gång jag dricker något håller kommer jag att kvävas eftersom jag inte får luft och att inte kunna röra mig utanför dörren på 1 vecka eftersom alla som ser än verkligen råglor på en och får en känna sig obekväm och osäker eftersom man ser ut som man gör. Eller som sist då jag inte duschade på 2-3 dagar sist efter operation och inte kunna känna hur illa man luktar eller om tröjan man har på sig luktar svett eller något.
Fräsch brud jag är, men sånt är jobbigt.
 
 
(Cyklokaprom är en medicin som gör att man inte blöder lika lätt)
 
 
 
 
#1 - - Anonym:

Lycka till! Hoppas du blir nöjd <3