ledig

Idag har jag varit ledig så jag passade på att fixa lite ärenden i Farsta centrum och köpa de sista julklapparna. Stockholm under december månad är KAOS så jag sätter inte min fot på stan under december månad. Folk och köer precis överallt. Det är nackdelen med att bo i en stor stad.

Sen går jag runt med en sjuk tanke om att något hemskt kommer hända under julruschen på en plats med mycket folk, folk verkar ha glömt bort terrordådet på drottninggatan och jag har sjuk tanke om att något liknade kommer hända igen, på t-centralen eller i Mall of Scandiniva eller något.

Nåväl jag fixade mina naglar, och tog hål i mitt öra som jag har tänkt hur länge som helst att jag ska göra eftersom hålet växte igen för flera år sedan på mitt högra öra men nu är fixat och klart det med! Seda hämtade jag ut paket och drog till Globens köpcentrum för att handla mat och nu ska jag slå på lite té och se en film. 

Godnatt /  Emma